четвъртък, 1 март 2012 г.

Първанов и Станишев razcepiha БСП, да се обсъдят, който да бъде with-it

Битката между Сергей Станишев и Георги Първанов за liderskiâ пост на БСП изведнъж разделяне на страната в две, обявява хора от ранговете на страната.

 

"Сега е най-голямата спор между настоящ президент и бивш Председател на Партията за кой да е with-it. Двамата започва igrički, членовете на страната са разделени, всичко е 50-50 "commented случва човек, подобно на политическа партия въпроси.

 

"Аз съм Сергей Станишев. И двете ми имена са със с. Когато Първанов само средата е с настоящото писмо, тя е Sedefčov и не звучи престижната. Така с-то на мина, логично е само да го даде на мен. Аз ще съм БГ, и той ще бъде готов "-стр., обяви защо счита правото на министър-председател.

 

"Също така, ако разпространението съкращението, за мен, американски социалистически, както и неговата партия. Ако бях само английски, става ясно Какво имам, докато страната, самата е известен смисъл е по-справедливо "-завършване отражения на неговия министър.

 

В същото време, Първанов заявява, че може да prostrelâ goneŝa пъстърва река Рапидс в окото от 30 метра и че аргументът на министъра, който е забранен.

 

Жельо


Предни не! Новини случайни не! Новини! Не новини!


--

Няма коментари:

Публикуване на коментар