Няколко компании, лидерите на на пазара на колбаси, podeha спор, който може да подпомогне общинската фирма "Ekoravnovesie" в колекцията на бездомните кучета в София.
"Sači", "Светлина" и "хора", въведени в остра prerekaniâ всеки знак рекламни договор за спонсорство на събирането на кучета. Интересното е, че трите най-реклама по Телевизията марки са част от една компания.
"Безопасността на гражданите е нашата социална мисия. Кучетата трябва да бъде izlovât. Имаме място в тях, където тя може да се съхранява отделно и култивирани 200 кучета на деня "прави ръководителите на фирмите, които са се споразумели да участват в конкурса да стане ясно, който да подпомага"Ekoravnovesie".
"За да се каже, че има 10 000 кучета. Във всяка има средно 15 килограма месо. Нормално е да има големи частни интереси на производителите на колбаси, "от Столична община, която декларира, че не е нищо повече да добави и се nacupiha от много majtapi днес, 1 април.
Жельо
Предни не! Новини случайни не! Новини! Не новини!
--
Няма коментари:
Публикуване на коментар