четвъртък, 24 май 2012 г.

Pepsi и Coca-Cola в борба да откупят хитовата напитка Урина от Derby

Двата лидера на световния пазар на безалкохолни напитки Coca-Cola и Pepsi са в поредна война, след като се опитват да откупят набралата популярност напитка Урина на Derby.

 

“Урина е изключително евтина, достъпна и популярна в България, а хората очевидно нямат нищо против стипчивия ѝ леко бъбречен вкус. Който я има в асортимента си, ще завладее Българския пазар на газирано” - обяви маркетинговият директор на Coca-Cola за страната Кокалин Колев.

 

Derby не иска и да чуе да се раздели с най-популярната си напитка, струваща 45 стотинки за 2.5 литра. Въпреки това двата концерна са представили офертите си за правата върху марката и рецептата на продукта, който утолява жаждата на повече от половин България.

 

Както е известно, двете компании се конкурират с това да притежават най-популярните марки в асортимента си, като засега Coca-Cola води по пазарен дял, въпреки че реално става дума за неща с адски много захар, които прецакват хората и те започват да изглеждат като моржове.

 

zhelyo

 


Предна Не!новина Случайна Не!новина! Е няма вече!


--

Няма коментари:

Публикуване на коментар